مسری “راهکارهای بازاریابی ویروسی”
در دنیای امروز، شما میتوانید با استفاده از سایتهای اینترنتی مختلف، گامبهگام در مسیر آموزشی حوزه موردعلاقهتان حرکت کنید. بهشرط اینکه بدانید به دنبال یادگیری چه چیز هستید و میخواهید دانشتان را در کدام حوزه ارتقا بدهید.
کتاب مسری “راهکارهای بازاریابی ویروسی”، کتابی مهم در زمینه بازاریابی و برند سازی است. کتابی نوشته «جونا برگر» پروفسور دانشگاه وارتون یونان که در سال ۲۰۱۳ بهعنوان پرفروشترین کتاب نیویورکتایمز و والاستریت ژورنال معرفی شد. این کتاب تغییرات دنیای بازاریابی را به شما نشان میدهد. تغییراتی که در طی آن بازاریابها توانستهاند با تحلیل جزئیترین رفتارهای انسانی، ترفندهای پیچیدهای را به عرصه تبلیغات معرفی کنند و باعث رونق کسبوکارها بشوند. کتاب مسری، راههای رسیدن به موفقیت یک کسبوکار را معرفی میکند و به شما آموزش میدهد که چطور کاری کنید تا آوازه برندتان دهانبهدهان بچرخد و مثل یک ویروس مسری همهگیر شود. “مسری”، از راهکارهایی حرف میزند که به شما کمک خواهد کرد تا در عصر پر سروصدای بازاریابی و تبلیغات، سری در میان سرها دربیاورید و خود را به دنیای تجارت بشناسانید.